„Atrakcyjny na lato. Atrakcyjny na lata” – spędź urlop na Dolnym Śląsku!

Najwięcej zabytków w Polsce, otwarci mieszkańcy, naturalne smaki – Dolny Śląsk „Atrakcyjny na lato. Atrakcyjny na lata”. Rusza nowa kampania promująca i wspierająca region po powodzi. To właśnie na Dolnym Śląsku warto zapanować wakacje i weekendy…  Nie tylko w tym roku.

Gwarancja udanych wakacji, pięknych lokalizacji i ciekawych atrakcji: Dolny Śląsk. Najbardziej różnorodny region w kraju stratuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Atrakcyjny na lato. Atrakcyjny na lata”. Po powodzi we wrześniu 2024 roku region dotknęła kolejna fala, fala odwołanych rezerwacji. Ucierpiały nie tylko biznesy i obiekty w miejscach, które nawiedziła wielka woda, ale też te położone w bezpiecznych lokalizacjach, te które nie uległy fizycznemu niszczeniu. Ruch turystyczny na Dolnym Śląsku jesienią zeszłego roku zamarł, a przedsiębiorcy z regionu wciąż borykają się z konsekwencjami tamtych wydarzeń.

Nowa Inicjatywa Samorządu Województwa Dolnośląskiego ma na celu zachęcenie Polaków do spędzenia wakacji na Dolnym Śląsku oraz wsparcia lokalnych społeczności i przedsiębiorców, którzy ucierpieli w wyniku powodzi.

Kampania, realizowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, obejmuje szerokie działania promocyjne: billboardy w największych miastach Polski i w regionie, intensywną kampanię internetową oraz współpracę z osobami znanymi i związanymi z Dolnym Śląskiem – takimi jak Janusz Chabior czy Mikołaj Roznerski.

Kampania potrwa przez cały czerwiec. Jej celem jest nie tylko przyciągnięcie turystów, ale także odbudowa poczucia bezpieczeństwa i perspektyw rozwoju w miejscach najbardziej dotkniętych skutkami ubiegłorocznej katastrofy.​